در یک دفتر کار ممکن است میز کارمندان مختلف بر اساس سمت و یا رتبه شغلی آن ها متفاوت باشد. در این مکان ها میز منشی نیز تا حدود زیادی با کارمندان دیگر متفاوت است چرا که نحوه کار منشی و ضروریاتی که برای انجام کار خود به آن ها نیاز دارد و همچنین دفاتر و اسنادی که باید در دسترس داشته باشد میز کار او را نسب به سایر کارمندان متفاوت می کند. جای لوازم مربوط به کار منشی مثل کامپیوتر، پرینتر، فکس و اسکنر نیز باید به درستی مشخص شده باشد تا او به هنگام کار به آن ها دسترسی داشته باشد. در مجموع در بیشتر دفاتر اداری میز منشی ها و مسئول دفتر ها بزرگ تر و کامل تر است و این ها همه در راستای بهینه سازی کار منشی و به تبع آن کل مجموعه انجام می گیرد.

میز کارمندان در یک دفتر کار باید مجهز به امکاناتی باشد که فرد در طول روز و حین کار به آن ها نیاز دارد. وجود یک سیستم صندلی اداری نیز به نظر می رسد. در اغلب میز های کارمندی یک جا برای کیس و تجهیزات کامپیوتر در نظر گرفته می شود تا فرد در حین کار با کمبود فضا مواجه نشود. همچنین ارگونومیک بودن میزها و صندلی و داشتن استاندارد های بین المللی نیز علاوه بر بهینه سازی کیفیت کار به سلامت کارمندان و بالا رفتن احساس رضایت آن ها کمک شایانی می کند.


mahakchair کار ,ها ,میز ,کارمندان ,منشی ,یک ,آن ها ,در یک ,یک دفتر ,به آن ,کار منشیمنبع

درباره مبلمان اداری محک

صندلي اداري ارگونومیک

منظور از ارگونومیک بودن استفاده از اصول علمی است

مبلمان اداری کارمندان در یک دفتر چه تفاوت هایی دارد

صندلی اداری

صندلی مدیریتی مناسب و ویژگی های آن

نحوه تعویض صندلی اداری

مشخصات

آخرین جستجو ها

رزم آوران بانوان زنجان هر روز بیا اشپزی دنیای خوب زندگی mod new اورژانس زمینی و هوایی دانلود فایل های آموزشی فروش پارکت با کیفیت هر چی که بخوای تجهیزات آشپزخانه صنعتی